ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 17教養教育センター
  2. 1_カルチュール
  3. 09巻1号(2015年3月)

A Study of the Perceived Benefits and Challenges of Using Instructional Rubrics via Moodle in an Academic English Writing Course for Japanese Students

http://hdl.handle.net/10723/2404
http://hdl.handle.net/10723/2404
4db2ddf9-5017-4d2e-bbb6-7a1c88d83677
名前 / ファイル ライセンス アクション
karuchuru_9-1_117-128.pdf karuchuru_9-1_117-128.pdf (254.2 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2015-05-12
タイトル
タイトル A Study of the Perceived Benefits and Challenges of Using Instructional Rubrics via Moodle in an Academic English Writing Course for Japanese Students
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 ARROWSMITH,, Paul M.

× ARROWSMITH,, Paul M.

ARROWSMITH,, Paul M.

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The growth in the number of EFL students applying for graduate degrees in foreign institutions justifies more research into the extent to which the uniformity of EFL students’ writing assessments affects the validity of their grades and how these discrepancies can be minimised. The purpose of this paper is to determine whether the use of instructional rubrics via Moodle as a Learning Management System (LMS), benefit first year Japanese students’ academic English writing and to highlight the benefits and drawbacks of using rubrics in the grading process. The study surveyed a group of first year Japanese students studying on an introductory academic English course and identified some of the challenges facing the student and teacher when creating and using instructional rubrics on Moodle. The conclusion confirms the benefits of instructional rubrics and presents some ideas for teaches to prepare rubrics for writing classes.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 【調査・研究報告/Brief Reports】
書誌情報 明治学院大学教養教育センター紀要 : カルチュール = The MGU journal of liberal arts studies : Karuchuru

巻 9, 号 1, p. 117-128, 発行日 2015-03-24
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1881-8099
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12200206
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者
出版者 明治学院大学教養教育センター
資源タイプ
内容記述タイプ Other
内容記述 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 15:33:54.105982
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

ARROWSMITH,, Paul M., 2015, A Study of the Perceived Benefits and Challenges of Using Instructional Rubrics via Moodle in an Academic English Writing Course for Japanese Students: 明治学院大学教養教育センター, 117–128 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3