WEKO3
アイテム
Revisiting Extensive Reading in the Digital Age: An Exploratory Mixed Methods Study on Japanese University Students’ Affective Responses
http://hdl.handle.net/10723/00004129
http://hdl.handle.net/10723/00004129536ce7ea-3d19-4e78-89ee-216e127bc4bd
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-04-23 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Revisiting Extensive Reading in the Digital Age: An Exploratory Mixed Methods Study on Japanese University Students’ Affective Responses | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
ELAM, Jesse
× ELAM, Jesse
× THOMAS, Dax
× GRIMES-MACLELLAN, Dawn
|
|||||||||||
内容記述 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||
内容記述 | 【プロジェクト報告】 | |||||||||||
書誌情報 |
明治学院大学教養教育センター付属研究所年報 : synthesis = The annual report of the MGU Institute for Liberal Arts 巻 2020, p. 51-53, 発行日 2021-03-31 |
|||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AA12325915 | |||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | 明治学院大学教養教育センター付属研究所 | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||
内容記述 | Article |