WEKO3
アイテム
Extensive Reading vs. Audio-Assisted Extensive Reading: A Comparison of Performance and Motivation
http://hdl.handle.net/10723/00004337
http://hdl.handle.net/10723/000043370ae5d872-fb6c-47ca-98ea-9057b555b7a5
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-05-12 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Extensive Reading vs. Audio-Assisted Extensive Reading: A Comparison of Performance and Motivation | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
THOMAS, Dax
× THOMAS, Dax
|
|||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 【プロジェクト報告】 | |||||||
書誌情報 |
明治学院大学教養教育センター付属研究所年報 : synthesis = The annual report of the MGU Institute for Liberal Arts 巻 2021, p. 31-33, 発行日 2022-03-31 |
|||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA12325915 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 明治学院大学教養教育センター付属研究所 | |||||||
資源タイプ | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | Article |